איך להוזיל עלויות של אחסון האתר שלכם?

תוכן עיניינים

אחסון אתרים הוא אחד ההיבטים החיוניים ביותר של אתר אינטרנט. זה צריך להיות אמין, מהיר ומאובטח. אבל, לעתים קרובות זה יכול להיות רומן יקר.

במאמר זה, נספר לכם כיצד תוכלו להוזיל את עלויות אירוח אתרים ועדיין לקבל שירות אירוח אתרים באיכות גבוהה.

אירוח אתרים הוא שירות שאנשים משתמשים בו כדי לאחסן את קבצי האתר שלהם בשרת מרוחק. לאחר מכן הקבצים ניגשים ומורידים על ידי מבקרי האתר. ישנן חברות רבות המציעות שירותי אחסון אתרים, אך ישנה אחת הבולטת מהקהל – WP Engine.

WP Engine מציע אירוח מנוהל של וורדפרס ויש לו כמה תכונות נהדרות כמו עדכונים אוטומטיים, גיבויים יומיים ושלב בלחיצה אחת. תכונות אלו מוודאות שהאתר שלך תמיד מקוון ובטוח מפני האקרים או איומים אחרים.

ישנן דרכים רבות להוזיל את עלויות אחסון האתר שלך. אתה יכול להתחיל בחיפוש אחר שירות אחסון אתרים זול יותר או באופטימיזציה של האתר שלך כך שהוא לא יתפוס הרבה מקום.

הנה כמה טיפים בשבילך:

1) בחר שירות אירוח אתרים זול יותר

2) בצע אופטימיזציה של האתר שלך כך שהוא לא יתפוס הרבה מקום

איך לבחור את האחסון האתרים שלכם?

בחירת אחסון אתרים מתאים לעסק שלך היא חשובה. זה יהיה עמוד השדרה של האתר שלך ויקבע את ביצועי האתר שלך. המהירות והאמינות של ספק אירוח האינטרנט שלך יכולות להשפיע באופן משמעותי על מידת הדירוג של האתר שלך במנועי החיפוש, מה שבתורו משפיע על כמות התנועה שאתה מקבל.

להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת ספק אירוח אתרים:

-איזה סוג אתר יש לך?

-כמה מבקרים אתה מצפה ביום?

-האם אתה צריך שירותי אימייל?

-באיזו מדינה אתה מבוסס?

-איזה סוג של הגדרת שרת אתה רוצה?

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע את גודל האתר שלך. אם אתה פותח אתר קטן, אז אתה צריך ללכת על אירוח משותף. מצד שני, אם אתה פותח אתר אינטרנט גדול, אז אתה צריך ללכת על אחסון VPS או אחסון ייעודי.

אירוח משותף: אירוח משותף מושלם עבור אתרים קטנים שאין להם מבקרים רבים בכל זמן נתון. זה זול וקל לתחזוקה מכיוון שהוא לא דורש שום ידע טכני מצידך.

אירוח VPS: אירוח VPS יקר יותר מאשר אירוח משותף אך עם אפשרות זו, אתה מקבל יותר משאבים ושליטה על השרת שלך. אפשרות זו דורשת גם קצת ידע טכני מצידך שיכול להיות די מרתיע למתחילים.

אירוח ייעודי: אירוח ייעודי הוא

האם cloudways הוא אחסון אתרים טוב?

Cloudways היא חברת אחסון אתרים שקיימת כבר זמן מה והיא עדיין בצמיחה. הם נמצאים ב-10 חברות אחסון אתרים המובילות בעולם מאז 2013.

Cloudways מספקת שרתי ענן מנוהלים ופתרונות אירוח בענן שיעזרו לך לבנות את האתר שלך בענן. יש לה יותר מ-100,000 לקוחות ברחבי העולם והם עדיין בצמיחה.

החיסרון היחיד ב-Cloudways הוא שהיא לא מספקת שירותי רישום שמות דומיין בחינם, אך ניתן לתקן זאת בקלות על ידי רישום שם הדומיין שלך אצל כל אחד מהספקים האחרים האחרים כמו GoDaddy או NameCheap.

Cloudways היא ספקית אירוח אתרים טובה. הם מספקים פתרונות אירוח אמינים, ניתנים להרחבה ומאובטחים. הם מציעים תשתית ענן אוטומטית לחלוטין הבנויה על גבי ספקי הענן הפופולריים ביותר בעולם, כגון Amazon Web Services, Google Cloud Platform ו-Microsoft Azure.

איך מוזילים עלויות באחסון אתרים?

ישנן דרכים רבות להפחית את עלויות אירוח אתרים, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך לחסוך ברכישה הבאה שלך:

– שקול לוותר על דמי רישום שם הדומיין. אם כבר יש לך שם דומיין רשום אצל ספק שירות אחר, שקול להעביר אותו לספק החדש שלך. אתה יכול גם לרשום שם דומיין אצל המארח החדש שלך ואז להפנות אותו לאתר קיים במקום אחר.

– היפטר מכל חשבונות שאינם בשימוש או ישנים שאינך משתמש בהם או זקוק להם יותר.

– צמצם את מספר תיבות הדואר או חשבונות הדואר האלקטרוני שיש לך עם המארח הנוכחי שלך על ידי מיזוגם לחשבון אחד או העברתם

מאמרים דומים: